vrijdag 6 april 2018

Enfin.

Ja echt, eindelijk af , dat kan ik wel zeggen van deze tas. Vorig jaar was ik er al aan begonnen. Marthy van het blog : HEENENTERUGNAARDEARDECHE vroeg 'n keer wie er interesse had in sierband. Het kwam volgens mij van een tante van haar man en zij deed er niks mee. Ik kreeg toen dit bloemenband toegestuurd en dacht meteen dat komt op een "spijkerbroekentas". Voor we met vakantie gingen waren alle lapjes, allemaal van oude broeken, geknipt en ik nam er een paar mee naar Frankrijk. Ik had bedacht dat het wel leuk zou zijn wanneer ik een bloem, net als op het band, maar dan wat groter daar op zou kunnen borduren. Nou dat was dus helemaal niet gelukt. We zijn eigenlijk altijd op pad, om te fietsen of om wat te gaan bekijken en als we dan terug waren op de camping was het douchen, lekker relaxen en bovendien was het veel te warm. Ik heb het wel geprobeerd hoor maar ik kreeg de naald bijna niet door de stof, verloor steeds mijn vingerhoed en mijn ogen werkten op de een of andere manier ook niet mee. Om een lang verhaal kort te maken, het bleken wat technische problemen te zijn ( carpaal tunnel syndroom en nastaar ) maar dat is nu allemaal gerepareerd. Mijn hand kan ik al een hele tijd goed gebruiken, behalve de fijne motoriek zal ik maar zeggen, dus vandaar dat ik de contouren van de bloem er maar met de naaimachine op heb gestikt en ik kijk ook weer helder uit m'n ogen, haha !
Een paar weken geleden was er weer post van Marthy, allerlei gezellige dingen maar ook een kaart die echt wel hier wil zijn, waarom, kijk maar even HIER.
En zie je die leuke button op de tas, die kreeg ik van ELS.
Dank, dank aan jullie en ik ga hem maar mijn "blogvriendinnentas" noemen. Toch ??

6 opmerkingen:

  1. Super! Een blogvriendinnentas! Geweldig leuk gemaakt en fijn dat de technische mankementen opgelost zijn. ;-) Hier wordt daar nog volop aan gewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toos, wat een super leuke tas heb je gemaakt en wat past het band van tante Ciel daar goed bij. Mooi, een blogvriendinnentas! En die kaart...ik schoot met mijn kaart bij Bertie ook al in de roos en nu weer bij jou. Voel ik mijn blogvriendinnen zo goed aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat komt mooi samen met je prachtige tas! Ik vind spijkerbroekenstof onweerstaanbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tas. De bloemen zijn goed gelukt, de aanhouder wint!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De tas is echt heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen