woensdag 12 juli 2017

Afscheidsmusical.

Vorige week kregen we van onze oudste kleinzoon twee kaartjes voor de musical HELP, WE ZIJN HET BRUIDSPAAR KWIJT. Het is een musical voor groep 8 en gistermiddag zijn we gaan kijken. Het leuke is dat de musical geen hoofdrollen heeft zodat elk kind zich een ster kan voelen. Het was genieten, wat een enthousiasme en je kon zien dat er flink geoefend was. Eergisteren hadden ze al gespeeld voor de andere klassen, gisteren was het voor de opa's en oma's en vandaag voor de ouders. Wij waren natuurlijk hartstikke trots op onze kleinzoon ( hij is de bakker op de bovenste rij ). Mooie afsluiting van een periode, morgen verlaten ze de school over de rode loper en na de vakantie weer een nieuw avontuur. Jaja, het gaat snel allemaal maar we zijn blij dat we het allemaal mee kunnen maken.

9 opmerkingen:

  1. Ja, heerlijk om mee te kunnen genieten van kleinkinderen. Weten wij alles van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n fiere grootouders. Veel succes aan de kleinzoon bij zijn volgende schoolavontuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mij is het al weer een paar jaar geleden dat ik op de tribune zat en kleinzoon zich in de musical helemaal niet happy voelde. Gelukkig had hij een bescheiden rolletje anders was het nog erger voor hem geweest. Ik had met hem te doen, maar het neemt niet weg dat ik genoot van het enthousiasme van zijn klasgenootjes. Petje af voor de juf die het allemaal voor elkaar kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat de opa's en oma's apart uitgenodigd werden. Ik kan me voorstellen dat dit genieten was. Nu breekt er weer een nieuwe fase aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die musicals worden dus nog steeds uitgevoerd door groep acht; wat leuk!
    Dat werd al in de tijd dat onze kinderen op de basisschool zaten gedaan en als ik héél diep graaf, was dat in mijn eigen lagere schoolperiode ook al het geval.
    Zenuwentijd maar apetrots als iedereen na afloop applaudisseerde!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, zo leuk! Dinsdagavond mogen wij bij onze jongste de afscheidsmusical bekijken :-) Zijn twee oudere broers hebben ons enorm doen verbazen en verblijden met hun acteerkunsten, hoe dan ook is het geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veel plezier dinsdagavond Ageeth. Dat zal voor de derde keer genieten zijn voor jullie.

      Verwijderen
  7. Erg leuk om te zien, zoiets. En terecht ben je trots!!
    Ja, de tijd gaat supersnel!
    Dus er maar van genieten zoveel als het kan!

    BeantwoordenVerwijderen