woensdag 22 mei 2013

Aller à bicyclette


Ik ken E. van de Franse les en alhoewel we daar alletwee al enkele jaren mee zijn gestopt, hebben we nog steeds contact. 'n Kaartje met Kerst, verjaardag, af en toe 'n mail en een of twee keer per jaar 'n fietsdag. We fietsten vandaag in Brabant, een route ( 75.33 km ) rondom Veghel. En oh, wat was het weer ouderwets gezellig bijkletsen, maar ook genieten van de vele mooie weggetjes, lanen en bospaadjes omzoomd met fluitenkruid en de gele Brem die her en der weer in volle bloei staat.  

2 opmerkingen:

  1. Hoi Toos, bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik vind je blog inspirerend en je maakt mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben we genoten tijdens de fietstocht. Op de foto heeft de fiets even rust, maar tijdens onze tocht zijn de wielen ontelbare keren rondgegaan. Voor mij uit fietsend op het smalle pad tussen het hoge fluitenkruid, dit beeld zal ik niet meer vergeten. Het was prachtig.

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen